söndag, april 06, 2008

IKEA


Idag har jag varit på IKEA med Ida, Jon, Anna, Lisa, Sofie och lilla Ines. Har träffat så mycket folk där. Började med min farbror Gert och hans fru Ann, som också är mammas kusin. Sen träffade jag deras dotter Jenny och hennes pojkvän David. Jenny är ju då min kusin och nästkusin, och det hade klart den snabbtänkte redan räknat ut. Efter det träffade jag min andra kusin Jennys kusin Lina och hennes pojkvän Jens. Träffade även Linas föräldrar och hennes pappa är bror med min mosters svåger, alltså min andra kusin Jennys farbror. Efter det gjorde jag mitt enda inköp, maten här ovanför. Gott sa. Träffade en trevlig norska där. På Willys senare träffade jag min nästkusin Ninna som är kusin med min första kusin Jenny och Ann är ju faster till Ninna. Vilken släktträff!

Inga kommentarer: