fredag, januari 06, 2006

Min första kongress!

Igår var jag och Henrik i Göteborg. Vi hoppade av med pendeltåget vid Lisebergsstationen för att jag skulle få åka spårvagn! När vi skulle ta spårvagnen såg vi Svenska Mässan och hundutställningen... Vänsterpartiet har sin kongress där också, vi gick in. Men vi tittade bara lite och bestämde oss för att shoppa loss lite på Nordstan först. Men när vi skulle hem, då gick vi in på kongressen. Vi fick till och med små åhörarkort med Vänsterpartiets logga på. Vi såg diverse vänsterkändisar till exempel: Alice Åström, Ulla Hoffman, Ingrid Burman, Ali Esbati, Jonas Sjöstedt och dessutom Maria Abrahamsson från SvD.
Det var ganska trevligt faktiskt och idag har vi tittat lite från SVT24.

Jag köpte tre billiga t-shirts igår på rea också! En röd, en brun och en grön!

Ikväll såg vi TV4:s nya satsning Let's Dance. Arja Saijonmaa var ju urgrym! Så bra och snygg för att vara 61 år. Jag ska rösta på henne, precis som i Melodifestivalen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du och dina gamla tanter...