måndag, april 03, 2006

Ojoj, kändis!

I lördags var jag på fest hos Ida, en så kallad schlagerfest. Det var himla roligt, efter den åkte vi ner till den nya baren i Osby. Sportbaren. Jag är ju bara 17 så jag kom ju inte in, men det var kul utanför med. Där var ju en massa folk, mest ungdomar. Och jag fick skriva tre autografer till tre stycken. Två 20-åriga killar och till Ida =) Jag skulle skriva: "Niklas Centerpartiet" sa de. Väldigt kul att de vet vad jag heter och att de vet att jag är centerpartist. Det visar ju att även de unga vetvem jag är =) Och att de ville ha min autograf var ju kul med, antagligen för min film; Niklas undeleted. De skulle rösta på mig sa de ;)

Så ska det vara. Jag pratade med så mycket folk där, så kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallau hallau Kändis!!

Så kul att du kallar mig ung... Älskar det!! haha... Glöm inte att vi rockade loss till I will survive ca 3 ggr under kvällen med!!! :P Tack för du hade en rolig kväll!!! Själv hade jag Skitskoj, du får ut ooooofta nu innan valet å varva röstare... det är det bästa!!! För alla vill ju rösta på dig!!! ;)Håller tummarna!