onsdag, juli 18, 2007

Kronprinsessan 30 år =)

I lördags fyllde vår kära Kronprinsessa 30 år! Grattis!

Vilken show de hade från Öland, verkligen bra. Måns, Carola, Sanna, Shirley och Sonja, jag har träffat dem allihop! Riktigt bra, och hela kungafamiljen var där.

Jag får alltid en jättehärlig känsla i hela kroppen när jag ser kungafamiljen, håren reser sig på armarna, hjärtat dunkar fortare och det känns som att jag har en stor klump innanför bröstet, det är helt underbart. Jag fick ungefär likadana känslor när jag var i Finland och tittade på Eurovision Song Contest, men de går inte att jämföra med de känslor jag har för kungafamiljen. Bara nästan. Jag får också liknande känslor när jag gör något med Centerpartiet. Alltså passar mitt epitet "Schlagerälskande rojalistisk centerpartist" mig väldigt bra.

De är precis som att jag är kär i kungafamiljen eller nåt, men det är jag ju förstås inte. Men nästan :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

PUCKO!!!

Klingen sa...

När ska du visa samma hängivenhet till eder kontaktperson i förbundsstyrelsen som till kungafamiljen och ESC?:P