söndag, juli 08, 2007

Jobb, jobb och jobb =)

Jag jobbar nästan hela tiden nu, det här var enda helgen jag är ledig i juli. Men det känns bra! Kul att jobba. Det är alltid roligt att gå till jobbet, fast att nästan alla där är sossar ;) Jag har fått delegation av sjuksköterskan nu, så jag får dela medicin nu också. Riktigt ansvarsfullt jobb jag har alltså!

På onsdag börjar Hästveda marknad. Ska bli så roligt, jag tycker om marknader. Särskilt den i Hästveda, för där känner jag så många. Brukar ju vara mellan 80 000 - 90 000 besökare där. Nästa vecka är det Kiviks marknad, den är nog ännu större =)

Nu regnar det inte längre, skönt!

2 kommentarer:

Stefan Lundkvist sa...

Hästveda... Ni har så konstiga namn där nere.

Anonym sa...

Nårdingrå da!?!?!? Var det roligaste jag hört! Haha... Aja... får noch ta ett snack mä den där stefan!! ;)