söndag, mars 02, 2008

Melodifestival i Karlskrona.

Foto: qx.se

Nu har jag varit på den bästa deltävlingen någonsin typ i Melodifestivalens historia. Malmö 2004 är lite högre dock, där var Lena Ph, After Dark, Shirley Clamp med.

Helgen har varit helt underbar. Jag har varit "Sponsor" hela helgen och stått i Melodifestivalsklubbens desk i arenan tillsammans med Jon och Anders, och vi har haft så kul. Jag har träffat en massa folk.

Som jag skrev i mass-sms på kvällen:

Efter att ha kramat, tagit bild med och fått autograf av Erik, Mattias och Danny, fått autograf av Charlotte Perrelli, Anna Book, Carolina Klüft, Bert Karlsson, Jovan Radomir och Annika Jankell plus att Charlotte och Linda gick till final, så mår jag alldeles utmärkt ikväll. :)

Vilken kväll, första gången i år som de enda rätta vinnarna gick till final.

Jag fick Magnus Carlssons autograf också, men den hade jag ju sen innan. Jag hade Berts och Carolinas också förvisso. Linda Bengtzing träffade jag i Ullared en dag för några år sedan så hennes autograf har jag också.

SE MIG HÖR MIG RÖR MIG! HUR SVÅRT KAN DET VA? :) Skitbra ju.

Charlotte var lika bra, och så sexiga kvinnor, de skulle ju kunna omvända en bög typ.

Måtte nu Carola slå Nordman i andra chansen, för i den andra deltävlingen måtte hon ju vinna.

Tre divor i Globen, hur ska det gå? Charlotte, Linda och förhoppningsvis Carola. Sanna vill jag inte räkna som diva, och egentligen inte Linda heller.

Det kommer bli toppen i Globen, men deltävlingen i Karlskrona var ju det bidragande saken.

Jag träffade Karin Nilsson också, riksdagsledamot för Centerpartiet i Kronoberg, i arenan och en annan centerpartist vid namn Mathias Knutsson =)

Nu ska jag till Bryssel.

Kram

2 kommentarer:

Stefan Lundkvist sa...

Sanna ska vinna! :)

Anonym sa...

Jag var på deltävlingen i Malmö 2004 :D... Anders Borgius låt är fortfarande en av de bästa enligt mig och min moder...