onsdag, juni 14, 2006

Premieutdelning!

Jag har glömt att skriva en viktig sak. När det var skolavslutning i fredags delades det ut stipendium och premier i kyrkan. Till duktiga elever typ. Stipendierna var bara till till überduktiga elever. Och det trodde jag att premierna också skulle vara. De började ropa upp elever från hela skolan, och snart kom de till min klass och de började ropa upp de två smartaste i klassen, då var det kört tänkte jag. Men sen sa de: Niklas Larsson. Jag bara: haha =)

Jag fick en bok som heter: "Vem är Björn och vem är Benny, och andra intressanta mysterier" (Precis som att jag inte skulle veta vem som var vem). Och motiveringen löd såhär:

Niklas Larsson, NV2. Har med sitt sociala sätt och sin kalenderkunskap bidragit till en trivsam stämning i klassen.

Vilken motivering, fatta vad glad jag är, men jag är ju förtjänt av det också.

95 dagar kvar till valet nu, jag har varit på möte med valnämnden idag, jag ska vara vice ordförande i ett valdistrikt här i Osby i höst.

Inga kommentarer: