tisdag, juni 26, 2007

Sommar och nyklippt.

Nu har jag varit och friserat mig hos en av Osbys bästa frisörer, Eva på hildegard. 0479-13313 =) Kul att vara brunhårig med ljusa och mörka slingor i, hur nice som helst ju.
Det är inte lätt att vara den bästa frisören i Osby, då Osby kommun är den frisörtätaste kommunen i hela riket.

Jag har börjat jobba på Lindhem nu också, och jag trivs verkligen jättebra där. Alla arbetskamrater är så trevliga och alla vikarier, de gamla är också roliga. Jag ska jobba där minst 75% i sommar och det känns bra nu när jag har så kul där.

På torsdag har jag mitt sista möte innan sommaren, det är intagningsnämnden. Vi ska titta på det definitiva intaget till gymnasieskolan här bland annat.

Skönt att det regnar lite nu också, det behövs verkligen. Kan ju inte vara kul att springa runt och vattna allt som behöver vatten hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Granner sa!