söndag, mars 05, 2006

Melodifestival, äntligen.

Vilken Melodifestival det var i Karlskrona. Bäst hittills. Jag var där dessutom. Helt underbart. Jag fick massor med autografer, typ 17 stycken tror jag. Det gäller att vara längst, störst och mest högljudd för att synas och höras. Man bör ju också veta vad artisterna heter. Den första jag träffade var Sonya från förra veckans melodifestival, hon hade även skrivit texten till The Poodles låt. Henne såg jag på McDonald's. Jag träffade Malin Baryard ute på stan också, men de allra flesta träffade jag inne i arenan.
Jessica Andersson, The Poodles, Rickard Engfors, Gregor, Kayo, Martin i BWO, Christer Björkman, Bert Karlsson, Hannah och Anders i Elysion. Så många kul människor.
Melodifestivalen är riktigt rolig, jag blev intervjuad av Aftonbladet också, de undrade vilken låt jag tyckte var bäst och det ligger nu ute på
Aftonbladets webb-tv. Man kan se mig efter typ 2 minuter och 6 sekunder.
Sydöstran, en tidning i Blekinge, intervjuade mig och mina kompisar också. Det ska publiceras på torsdag sa de. Kulkul.


Imorgon ska vi räkna samman rösterna från förnomineringen här i Osby, det ska också bli kul och spännande.

Inga kommentarer: